czwartek, 1 listopada 2012

Gorąca czekolada kokosowa

U mnie znowu gorąca czekolada, tym razem o smaku kokosowym. Pyszna i aromatyczna, a do tego świetnie rozgrzewa.







Składniki na 1 porcję:

  • 200 ml mleczka kokosowego
  • 100 ml śmietany kremówki
  • pół tabliczki (50g) gorzkiej czekolady
  • bita śmietana (może być w sprayu)
  • ew. wiórki kokosowe do dekoracji

Śmietanę kremówkę i mleczko kokosowe wlać do rondelka. Dodać drobno połamaną czekoladę. Podgrzewać, aż czekolada się rozpuści, cały czas mieszając. Gorący napój przelać do szklanki, można trochę posłodzić, jesli lubimy bardzo słodkie napoje. Podawać z bitą śmietaną.







6 komentarzy:

  1. no, no! z taką czekoladą obecna aura to nic strasznego :]
    bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze takiej nie piłam,jutro lecę do Lidla po składniki i taka czekoladę na ciepło zrobię,na zimne dni rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada wyszła pyszna :D Ps: jeden ze smaczniejszych blogów na które się natknęłam! Będę często odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że smakowało... i rozgrzało mam nadzieję;))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę taką na śniadanie:D Po wypiciu takiej czekolady energii na pewno mi nie zabraknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, musi smakować bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga. Jeśli chcesz się podzielić opinią o jakimś daniu lub po prostu zadać pytanie, to dobrze trafiłeś:) Pisz tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...