czwartek, 30 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award - nominacje




Z wielką przyjemnością chciałabym poinformować, że zostałam nominowana przez Elexis z "Kuchni Elexis" do Versatile Blogger Award. Nie ukrywam, że strasznie mi miło z tego powodu, bardzo dziękuję Ci Elexis za uznanie i docenienie mojej pracy. Dołączam się tym samym do zabawy, która kieruje się kilkoma zasadami:

  • nominacja 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują
  • poinformowanie o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • ujawnienie 7 faktów dotyczących samego siebie
  • podziękowanie nominującemu blogerowi u niego na blogu
  • pokazanie nagrody The Versatile Blogger Award u siebie na blogu

Na początek 7 faktów o mnie:
  1. kolekcjonerka przepisów kulinarnych już od podstawówki
  2. nieziemski łasuch
  3. jak wakacje, to tylko morze
  4. w życiu najbardziej cenię sobie ciepło rodzinne, przyjaźń i zdrowie
  5. ulubiony kolor - fiolet
  6. płaczek, wzruszam się na co drugim filmie
  7. nie znoszę rodzynek w serniku


A oto nominowane przeze mnie blogi:

Cukrowa wróżka czaruje...
Domowe wypieki
Domowe - gotowanie.pl
Domowe - wypieki.pl
Dusiowa kuchnia
Every cake you bake
Feeria Smaków
Gotuję, bo lubię
In my coffe kitchen
Just My Delicious
Kuchnia Breni
Kącik słodkości
Moje wypieki
Słodkie fantazje
W kuchennym oknie


Wszystkim nominowanym gratuluję i pozdrawiam! 


5 komentarzy:

  1. dziękuję Ci za tak wspaniałe wyróżnienie :) W zasadzie nie lubię pisać o sobie, ale lubię zaglądać na wiele blogów kulinarnych, oczywiście Twój też mi bardzo przypadł do gustu. Gdy tylko znajdę trochę czasu postaram się pociągnąć dalej tą blogową zabawę. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie, jednak już jakiś czas temu brałam udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wielce za nominację. Już kiedyś brałam udział, więc miałabym problem z ponownym wyborem 15 blogów, które jeszcze nie zostały nominowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga. Jeśli chcesz się podzielić opinią o jakimś daniu lub po prostu zadać pytanie, to dobrze trafiłeś:) Pisz tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...